For english, please scroll down

Veel Gestelde Vragen:

Wat is de status van mijn order?

Er is geen communicatie tussen fabrieken en groothandels, als er iets in bestelling staat weten we niets todat het verstuurd wordt . Op het moment dat het vervalt krijg ik daar bericht over en neem ik contact met je op! (Door corona duurt het allemaal langer omdat er met minder mensen gewerkt mag worden.) Als je vind dat het te lang duurt kan ik het altijd annuleren! Bedankt voor uw begrip.

Titel niet gevonden:

Als u op zoek bent naar een cd, lp of dvd, maar u kunt die titel bij ons op de site niet vinden, vraag hem even aan via de Live Chat functie rechtsonder

Out of stock:

Betekend dat de platenmaatschappij op korte termijn deze plaat niet in productie zal nemen en je hem dus ook niet kan bestellen op dit moment.

Wanneer afsturen:

Wat betreft het verzenden van je bestelling is het in beginsel ons streven een bestelling af te sturen wanneer deze compleet is, als u meedere items heeft besteld waarvan de levertijden ver uiteen liggen, dan splits ik vaak de zending op, zodat u het snel , in delen, binnen krijgt.

Levertijdinschattingen

Het kan voorkomen dat een artikel niet op voorraad is het kan gebeuren dat in de fysieke winkel iemand anders u net voor is geweest. dat zit er normaal een leverijd op van 2 tot 7 werkdagen. Vinyl uit bijvoorbeeld Amerika kan langer duren dit omdat mijn leverancier een order opspaart i.v.m. hoge verzendkosten. Duurt het te lang Chat dan even  dan even en dan kijk ik even wat de status is.  Leveringstijden zijn altijd gebaseerd op het bestelverleden en biedt geen garantie's  

Defecten Crosley

Mocht uw Crosley niet goed werken of niet bevallen, de retouren van de Crosley gaan rechtstreeks naar de importeur en worden gratis repareert en of omgerulld voor een nieuwe. Neem eerst contact op met bovenstaand Live Chat  voor verdere instructies. De Crosley gaat niet naar de winkel retour.  De gratis LP kan niet terug, gedraaide lp's kunnen wij niet terug nemen.

Ophalen in de winkel

Wilt u iets in de winkel ophalen vraag het eerts even via de Live Chat  om te horen of het door u gewilde item daadwerkelijk op voorraad is. U kunt bestellen via de site en ophalen in de winkel, selecteer dan Betalen bij Halen en maak de order af. Ik mail u als het door u bestelde item voor u klaar ligt. Na 14 dagen gaat de niet opgehaalde bestelling weer de voorraad in !

Shipping Europe and Worldwide

We are shipping worldwide always with track and trace !  For people outside europe VAT isn't charged on exports to countries outside the EU You can use code TAX for shopping without Tax (-21%) . Only avaible when you live outside Europe!!  Returns of damaged records are at own risk and cost!

What's the status of my order?

There is no communication between the pressing plants and the dutch wholesaler, if an item is in backorder we don't have any status untill it's shipped, which means we recieve it the day after. If the item is cancelled then I will contact you for a refund or to pick out another item. (Due to Covid-19 it all takes a while longer because the companies are forced to work with less people at the same time.) If you don't want to wait for the records to be shipped out it'll be no problem to cancel the order and get a refund. Thanks for understanding.

© 2009 - 2020 North End Haarlem | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel