Retouren/Returns

For english please scroll down.

Als u een zending van ons ontvangt en geleverde artikelen zijn bv defect, neem dan binnen 14 kalenderdagen door middel van de telefoon of via Live Chat contact met ons op. Bij akkoord ontvangt u via email een gratis retouretiket.

Als u de defecte titel naar ons terug stuurt, sturen wij u na ontvangst van uw retourzending, een nieuw exemplaar. Stuur a.u.b. nooit iets naar ons retour zonder eerst contact met ons te hebben gehad via telefoon of live CHAT omdat wij soms rechtstreeks retouren met de leverancier.

Als u een zending van ons ontvangt doet u  er goed aan het pakket uit te pakken en de titels na te kijken of alvast, ter controle, af te spelen. Wij accepteren namelijk alleen defectmeldingen binnen 14 kalenderdagen na verzending. LP's en CD's die uit de seal zijn gehaald kunnen wij niet terug nemen.

Defecten Crosley

Mocht uw Crosley niet goed werken of niet bevallen, de retouren van de Crosley gaan rechtstreeks naar de importeur en worden gratis repareert en of omgerulld voor een nieuwe. Neem eerst contact op met bovenstaand Live Chat  voor verdere instructies. De Crosley gaat niet naar de winkel retour.  De gratis LP kan niet terug, gedraaide lp's kunnen wij niet terug nemen.

 

 

ENGLISH

If you want to return the delivered goods you recieved from us, because they're damaged for instance, you'll have to contact us within 14 days either by phone or Live Chat. Once we approve the items you're planning to send back we'll send you a free shippinglabel, so you can return the product.

We ship a new record to you once we've recieved the damaged one from you. Don't ever send something back to the shop before contacting us. 

 

 

© 2009 - 2020 North End Haarlem | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel