Retouren/Returns

For english please scroll down.

 

*BELANGRIJK*

Als je wilt retouren hebben we daar een gratis retourlabel voor. Hier zitten alleen enkele voorwaarden aan. Mocht het item defect zijn of mochten wij het verkeerde item hebben opgestuurd. Heeft u recht op een gratis retourlabel. Als u een correct item heeft ontvangen, maar u dit item niet meer wilt door elke reden, wordt het retourlabel niet vergoed en is dit voor eigen kosten. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.  Niet opgehaalde platen bij een afhaalpunt van Post.nl worden de kosten verhaald op de koper

Als u een zending van ons ontvangt en geleverde artikelen zijn bv defect, neem dan binnen 14 kalenderdagen door middel van de telefoon of via Live Chat contact met ons op. Bij akkoord ontvangt u via email een gratis retouretiket.

Als u de defecte titel naar ons terug stuurt, sturen wij u na ontvangst van uw retourzending, een nieuw exemplaar. Stuur a.u.b. nooit iets naar ons retour zonder eerst contact met ons te hebben gehad via telefoon of live CHAT omdat wij soms rechtstreeks retouren met de leverancier.

Als u een zending van ons ontvangt doet u  er goed aan het pakket uit te pakken en de titels na te kijken of alvast, ter controle, af te spelen. Wij accepteren namelijk alleen defectmeldingen binnen 14 kalenderdagen na verzending. LP's en CD's die uit de seal zijn gehaald kunnen wij niet terug nemen.

ENGLISH

If you want to return the delivered goods you recieved from us, because they're damaged for instance, you'll have to contact us within 14 days either by phone or Live Chat. Once we approve the so you can return the product. The Shipping cost are at own risk!

We ship a new record to you once we've recieved the damaged one from you. Don't ever send something back to the shop before contacting us. 

 

 

© 2009 - 2024 North End Haarlem | sitemap | rss